Aan iedereen oprecht veel dank voor de warme steunbetuiging naar aanleiding van de gezamenlijke vakbondsmanifestatie op 20 mei te Brussel.
Deze hervorming van verregaande besparingen met een te snelle en te ingrijpende organisatorische ommezwaai levert voor niemand iets goed op.
Wat we met zekerheid kunnen zeggen is dat ‘levensbeschouwing’, in tegenstelling tot wat sommige stemmen beweren, wél leeft.
Voor ons is en blijft het nog steeds van wezenlijk en kwalitatief belang voor de Vlaamse leerlingen.
We gaan wat volgen zal, alvast met blijvende verenigde krachten tegemoet.
