Omdat ze belangrijk zijn!!!

Waarom zou je in een wereld die steeds meer vervalt in zwart/wit-denken net die vakken die actief op zoek gaan naar de grijstinten uithollen?
In een maatschappij waarin 17% van de jongeren het in sommige gevallen oké vindt om je vrouw te slaan; waar één op drie jongeren geen transpersoon in zijn vriendenkring wil,… moet je vooral beknibbelen op de LBV.
Hier gaan we actief aan de slag met waarden en normen. Hier wordt het moreel kompas van onze leerlingen voor een stuk gevormd. Dit lijkt me in tijden waarin veel leerlingen in een alternatief TikTok universum leven echt geen overbodige luxe!

Veerle Missotten
GO!Atheum D’Hek landen
Scroll naar boven