
Ik kreeg een berichtje van 1 van mijn oud- leerlingen.
” Toch heel dankbaar voor de lessen, waarden en normen die ik van jou tijdens de Zedenleer lessen meekreeg. Don’t give up! ❤️”
En dat 15 jaar nadat zij in mijn klas zat. Zegt genoeg, denk ik, over het belang van ons vak!
Heidi Braeckmans
GBS De Kiem Wambeek
