we zijn geen kers op de taart maar het gist in het deeg…

Beschouw en behandel ons niet als een kers op de taart maar als de gist of desem van het deeg. Een brood is klam, plat en niet eetbaar zonder gist of deeg!

Edwin Vanvinckenroye
Campus Impuls
Scroll naar boven